Efterårsrengøring Lørdag den 2.September 2006 Kl. 10

Aktiviteterne for dette års efterårsrengøring er;

Prioritet

Id

Emne

 

1

1

at alle de træer der står langs gavlen  (nr.33) og ud til p-pladsen bliver fældet eller beskåret ret kraftigt

4 personer

2

3

Hegn imellem boldbane og græsplane (nr 5-11), ukrudt fjernes.

10-15 personer

3

2

Ydre hegn, ukrudt fjernes.

Stykket fra Solrød Byvej og til hjørnet v/51 primært.

resten

4

6+8

Bede og rensning af fliseareal ved P2 ordnes – buske beskæres evt.

 

5

12

Træ beskæres i det syd-vestlige hjørne af Klosterparken ud mod stien (den hænger ud over stien)

 

6

6+8

Bede og rensning af fliseareal ved P1 ordnes – buske beskæres evt.

 

7

7

Kantsten og flise arealer renses for ukrudt og græs

 

8

9

Beskæring på diget fra nr.16-29

 

9

10

P5. Hybenbuske fjernes hvis der ikke kommer nogen protester. Foreløbigt særligt markerede.

 

10

11

3 grantræer på plænen imellem husene 34-51 fjernes

 

 

4

Er udført

 

 

 

Piletræer ved plænen bag nr. 1-4 beskæres mm. Udføres af Martin (græsmanden)

 

 

 

Købe Øl-sodavand-og mad mm. til let frokost

(Lennart)

Bestyrelsen opfordrer beboerne til at møde talrigt frem til forårsrengøringen da opgaverne er mange.

Yderligere henvises til beslutning på generalforsamling den 25/3-2003 om betaling af 300kr. for

udeblivelse fra forårs- og efterårsrengøring.

For god ordens skyld vil detaljerne i det vedtagne forslag hermed blive oplyst:

Hvis man er forhindret eller ikke ønsker at deltage i fællesrengøringen opkræves der kr. 300 pr. parcel

der ikke har deltaget. Beløbet opkræves umiddelbart efter fællesrengøringen. De indkrævede penge vil

blive anvendt til opgaver der ikke er blevet nået til fællesrengøringen.

Det er dog muligt, at vælge et stykke arbejde fra ovenstående ”aktivitetsliste” og udføre dette i ugen

optil Lørdag den 2 september og derved undgå opkrævningen på de 300 kr. Arbejdet skal af

planlægningshensyn aftales skriftlig med bestyrelsen inden påbegyndelse og senest Lørdag den 26/8-2006, meldes færdigt skriftligt  til bestyrelsen og kontrolleres af bestyrelsen. Arbejder der ikke er med på nærværende aktivitetliste vil ikke kunne aftales, og vil derfor heller ikke kunne fritage for opkrævningen på 300kr.

Altså. Opkrævning på 300 kr. undgås hvis:

o    Man deltager i ovennævnte forår/efterårsrengøring

o    Arbejde udføres en anden dag. Dette skal:

o    Være aftalt skriftligt med bestyrelsen.

o    Færdigmeldt skriftligt til bestyrelsen

o    Kontrolleret af bestyrelsen

o   Der kan kun vælges blandt de aktiviteter der fremgår af nærværende liste